23.31

Emma drog för typ 20 minuter sen..
Ska nog inte lägga mig så sent idag, måste ändå typ börja vänja mig att vakna tidigt igen.. så jag och Emma har typ "bestämmt" att vi ska vakna klockan 9 haha som att det kommer gå haha. Men om jag lägger mig 12 så kan jag sova i 9 timmar, it's perfect!
Vet inte riktigt vad vi ska göra imorn.. men vi har kommit på en sak! 514 bussen har börjat typ åka förbi där vi bor, så när vi hämtar Stella på dagis kan vi åka dirrekt hem! Bra va? Vi ska kanske typ provåka bussen för att se exakt hur den kör hehe. Men typ vid 5 eller nåt ska jag träffa mamma och köpa lite grejer.. funderar på at klippa mig hmm.. fast jag tror jag skiter i det haha gillar att ha långt hår, men det är så sjukt slitet, ååh smart nu kom jag på en sak som jag måste köpa imorn! Värmeskydd till håret när man plattar/lockar osv.. mitt är slut så jaa. Aja kommer nog inte blogga mer idaag så vi hörs imorn!

Sovgott läsare!

Dani


Tjockis<3 Korv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0