About Nina

10 saker du inte visste om mig.

  • Jag hade napp tills jag var sju år..eller sex :S
  • Jag har haft jättesvårt att sova borta i flera år.
  • Jag har brutit foten en gång.
  • Jag har dansat jättelänge sen jag var typ 5? Fast jag började dansa på 'riktigt' och liksom ansträngde mig mera och dansade ordentligt sen typ 3 år tillbaka.
  • Jag är en riktig djurvän, kan inte se djur må dåligt,vara törstiga,hungriga eller skadade! Måste alltid hjälpa till.
  • Jag blir svag i benen & svimfärdig när jag ser köttsår/blod på andra människor eller på mig själv
  • Jag har haft min hund sen jag var 3 år därför är han som min lilla egna bebis och en familjemedlem!
  • Jag har två systrar 19 & 21, det är ju stor åldersskillnad mellan oss, men vi har sjukt kul tillsammans..när vi inte bråkar förstårs!
  • Min mamma heter Mariella & Min pappa heter Peter.
  • Jag är kvarts italienare

Puss vi hörs! / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0