ansiktsmask

Jag sitter med ansiktsmask & ett glas iskallt vatten.
Jag tog en låååååååååååååååång varm.....jättevarm dusch..satt i duschen & sjöng och tänkte.
Det kan vara så jävla  skönt ibland, bara sätta på stekhett vatten & sitta och tänka, tända ljus & låta tankarna snurra! Så skönt så skönt, gud jag låter som en gammal tant (!) :)
Men blogg.se dampar fortfarande så jag fick krångla till det för mig när jag skulle ladda upp bilden!
Aja :)
Min älskade mamma vet att jag älskar ansiktsmasker så för någon vecka sen kom hon hem med 8 st! överdriv inte nej nej! :) Haha!
Aja nu ska jag ta bort min mask & sen drömma sött.
Ni får se min outfit imorgon!
Puss/ nina
ps notera zogin som står och glor på bilden! haha sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0