back to work!

Hello fisisar :) Hur mår ni idag? Jag mår strålande!

Ni har väll röstat på oss här? tryck där och skriv " Nr 15" i komentarerna... okej?

Kom igen nu! Den som röstar & tipsar andra om att rösta mest! Den kommer vi lotta ut ett plagg till här på bloggen!
Så kom igen nu! RÖSTA

På nummer 15!

Jag sitter och äter mellis, ska snart byta om så ska jag iväg på dansen!
Idag är det locking/popping, och sen har jag en kvarts paus...sen är det club dance!
HAHA ja det ska bli intressant!

Helt seriöst..utan dans..ingen nina.
Hur kan man leva utan att dansa? det är fan livet.
Tillbaka till det i ett inlägg senare!
Glöm inte att rösta!

Föressten här är mina favvo bloggar! ( förutom Amir & Kenzas)
 www.ssommar.blogg.se
www.makeupbox.blogg.se
www.lifeisdance.blogg.se (fast dom har typ slutat blogga)

Puss / Nina

Kommentarer
Postat av: sarah

men tack sötis :)

längesen nu, ses på nicke ! kram!!

2009-08-25 @ 17:38:20
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0