Bra väder ??:S

Det är ju iskallt ute ! aldrig att jag lägger mig i bikini på badberget, kommer ju frysa ihjäl !
Yasmine ringde nyss och frågade om vi ville ha High School Musical kväll HAHAHA:P
Kanske , eller det beror på hur länge jag får va ute, får oftast inte va ute så sent på vardagskvällar eftersom mamma o pappa jobbar och dom vill va vakna när jag kommer hem men aja vi får se !:)

Imorgon börjar ung08 ! :D men det ska typ bli dåligt väder hela veckan... -.-
Perfekt, hade dom satt det en vecka tidigare skulle det vart fint väder men men !

Människor seriöst !! Ni får säga till vad ni vill att vi ska skriva om, ska vi ha tävlingar, frågestunder, dagens outfit vad som helst säg till !


Innan skolfotot förra året :)

// Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

en tävling vore inte fel:D

2009-08-10 @ 17:44:02
URL: http://saraabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0