Choklad doppade jordgubbar,grönalund, grillning.

hej gott folk!mohaha!

FÖRLÅT verkligen för  så dålig uppdaterin från min sida! 
Jag har hat fullt upp idag, mötte tjejernapå donken imorse och redde ut en sak & sen så åkte jag och yasmine till grönan, vi var bara där i typ 2 timmar, (vi har guldkortet) Och sen åkte vi hem, cyklade till stinsen och handlade kladdkaka,cider,jordgubbar,chips,mozzarella och tomat sallad, och lite mer till grillningen!

Nu är vi hemma hos mig och håller på att doppa jordgybbar i choklad, och sen ska vi låta det stelna, såååå gott!

Ikväll ska vi tjejer grilla i edsviken, kul kul kul!

Hoppas emma/dani/sanna tar med sin kamera så vi tar bilder, (vilket vi kommer göra)!

Så se fram imot bilder!

Keep reading baby! PUSS /Nina

PS. yasmine ska sova hos mig hela helgen! woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0