DÅLIG UPPDATERING!

Shitt! Förlåt förlåt förlåt..
Vi har verkligen sugit på att uppdatera, inte okej! Skärpning nu!

Idag efter skolan gick vi hem till Emma, vi åt...haha! Och sen spelade vi the sims, och jag klädde också ut mig till "Olga"

DANI LÄGG IN BILDERNA!!!!!!!!!!!

GUUUD vad jag bjuder på den!! Jag igår på lektionen
Min "fika" igår innan dansen :) Onyttig.nu
Emma idag och hennes bigga hund BAMSE! .. som stank.
Men han var super söt o jätte stor!

Ikväll ska jag bara vara hemma med mamma & pappa, mamma har köpt hem en massa gooott, så vi ska typ se på film & "mysa" , HAHAH! hatar det ordet.
Men aja, nu ska jag äta kött & potatisgratäng!

Ps...yasmine ska bo hos mig heeeeela veckan, hennes mamma ska bort! WIIII...sömnlösa nätter?! eh ja.
Hahaha..aja hör av mig sen!

Gaaah vill tillbaka till sommarlovet! N.U.

/ nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0