DANI TVINGADE

Min version dårå....


1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Neej

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vadå då
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Vad skrev han haha
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag ska ändå till min kusin haha
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Okej den andra tjejen
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vad hette du i pea?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vilken
8. Vad vill du höra mest av allt?
Den jäveln haha gissa vem som åkte vattenskidor
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Anton
10. Din romantiska replik?
Wei
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ring mig


Dom 2 roligaste haha... Dom andra var bara tråkiga.. Så himla tråkiga sms jag har -.- / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0