DJ

Hellu!

Sorry för usel uppdate, men det har varit fullt upp idag.
Sanna och Yaz har typ redan skrivit vad vi gjorde idag men seriöst allt det roliga är ju på kvällen har vi kommigt fram till..! Jag och Emma stog ganska långt fram och vi typ blev intryckta hela tiden haha, men det va bra väder (regnade inte) och såklart bra musik. Kollade på DJ's som typ tävlade mot varandra, och jag känner en av DJ hehe(a) Träffade Aki en kort stund, men sen drog vi oss hem. Jag hade så jäääävla ont i mina fötter att det bara inte va sant, och dom va DYNGSURA, värsta floden i mina ballerinaskor..
E lite sorgsen för att det ska regna imorn.. menmen man kan väl fortfarande hoppas att det blir bra väder..?

Hörs seeen

/ Dani



HAGEL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0