Don't forget

Glöm nu inte frågestunden ;)

Har precic druckit lite juice och ska typ spela spel på mitt underbara ps2 :D varför har jag inte kommit på förut att jag hade det? :p
Vill lägga upp 100038406045837 bilder men det känns så knäppt för jag har ju redan lagt upp dom på vår ( Danis och min ) förra blogg... Äh, screw it, här kommer lite härliga "gamla" bilder!


Nina får en clown på sig 08 :o HAHA

Donken nördar... Sanna jag Nina Dani & Elsa

Idrottsdag typ? Dani Elsa Sanna Nina & jag

Yasmine & Nina på Yasmines 80-tals fest :D

Nina visar rumpan! HAH

Sanna hade långt hår scoutavslutning typ?

Nina Dani & Elsa julavslutning



Dani & jag åker skridskor

Nina Sanna & Dani för ganska länge sen :D

Haha jag & Nina asgarv?

Sanna with thaaaa boooooys

Najjnu

Är man cool så är man ;)

Jag kommer sakna våra spanskalektioner :')

Dani & Nina skaffade barn i skolan :') *lycklig gudmor*

Dani Nina jag & Sanna hos Nina :)

Coolingen själv :D

Jag Nina och Sanna är fett coola HAHA


Dani sover ute hos mig hahahaha

Jag Nina och Yasmines hand 5 på morgonen haha

Jag har flera hundra fler som jag jätte gärna vill lägga upp men inte orkar och kanske inte får för att det är så jäkla galna (och fula :o hahaha ) Så nöj er med dom här, de är i ungefärlig datum-ordning :) / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0