egokick!

RIGHT NOW;
Nyss fick jag ett mail om en förfrågan om att vara med i en film, ingen audition eller provspelning behövs...men tyvär så ska den spelas in i göteborg -.- Tack för den!...

Jag & mamma ska till kista idag! WII!
Men bara så länge hon orkar..hon är ju somsagt lite sjuk..så jag måste såklart ta hänsyn till henne! :)

Senare idag ska jag på Aik match med pappa & hans kompis, ska bli sjukt kul! Aik är leder & är högst upp på "listan"..
Jag älskar att gå på AIK matcher...sånt drag där! jag hatar att spela fotboll,och att se det på tv...men att vara på plats är så otroligt kul! Jag hänger faktiskt med jättebra!
Tror pappa tycker om att jag gillar att hänga med på det också! haha!
Men nu ska jag och mamma snart åka... sen slänger jag in bilder på vad jag shoppat!
Kärlek / nina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0