?

Goodmorgon! Jag är vaken, bianca sover! vi somna ganska sent igår..

Alltså jag blev så sjutk chockad, jag har nog aldrig blivit såhär 'paff' alltså det där var det värsta, jag hade liksom inga ord kvar. jag blev TOM helt seriöst. det går inte att beskriva.
Jag kan inte berätta, jag vill. men jag kan inte, det handlar om min kusin. 
Och jag har verkligen insett att jag bryr mig om henne mer än vad jag trott. Alltså när jag tänker på det jag fick reda på så ba, blir jag så jävla stum. Så sjukt. Min kusin. Vad har hänt? så jävla sjukt.
Jag ville bara skriva av mig lite, för aa haha asså, aa så sjukt. 
Men aja nog om det!

Nu sitter jag och skriver upp vilka kurser jag ska gå på på dansen, ska gå på en kurs på the voice, och två på marikas, eller fler. Jag längtar så sjukt mycket till dansen! 

Aja, nu ska jag väcka min söööömntuta!
Puss/ nina


Kommentarer
Postat av: Vega

sv: haha jag vet, stackars daniel. Vi räddade honom ju såklart hihi :)

2009-08-12 @ 12:40:19
URL: http://makeupbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0