Even if the sky is falling down

Godmorgon!

Vaknade för några minuter sen..
Igår va det skit kul hos Emma,:) När jag kom hem så va jag skit trött och somnade sittandes på soffan..
 Sen typ halv 1 kom mamma och  väckte mig och frågade tillochmed vad klockan och jag svarade! Jag minns INGET av det ahah.
 Det enda jag kommer ihåg var att jag gick in i mitt rum och la mig haha. Alltså så enligt mig så gick jag och la mig själv utan att mamma kom in och sa åt mig och så. Aja imorse så kom mamma in och ba varför är din lampa tänd? (lampan står bredvid min säng) Och det var inte jag som tände den...För när jag la mig var den inte tänd.. Aja och jag hade tydligen tillochmed satt min mobil på laddning utan att jag kommer ihåg det ahah! Hade fått typ 5 sms som jag inte hade svarat på men öppnat!(frågade mamma och pappa om det var dom men det var det inte) Konstigt att jag inte kommer ihåg att jag har öppnat smsen haha..
Aja e lite smått förvirrad nu, men jag antar att vissa saker kan man göra i sömnen utan att komma ihåg..

Eller vad tror ni?

Frukost väntar
Hörs sen
Dani


Jag somnade hos Emma och då passade dom att ta kort-.- (i våras typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0