Flings

Godmorgon människor !
Idag vaknade jag vid 8.30 typ för att det va jättevarmt i mitt rum och jag kunde inte somna om, så jag gick upp och åt frukost och i vårt köks skåp ( skafferi ) hittade jag nått konstigt, Nesquik duo heter det haha och det e både vit choklad och vanliga choklad pluppar, jag pratar nu om flingor haha..
Men det va jätte gott faktist :)

Just nu sitter jag och kollar på MTV och det har jag gjort typ hela morgonen, det är Michael Jackson låtmarathon :)

I hallen håller mammsen på att rensa ut skor eftersom vi har ÖVERMYCKET skor hemma hos oss, men jag kan inte slänga nått.. hahah :P
Jag älskar mina skoor

Sorry för att jag inte uppdaterat med så mycket bilder, det ska bli bättre jag lovar :)


Nesquuuuik med vit choklad !:)

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0