FREDAGSMYYYYYYYYYYYYS

Helllooooo ! Haha den låten har vi sjungit i skolan typ hela veckan, och idag är det ju änligen fredag !:D
Somsagt var vi ju hemma hos Emma efter skolan, det va skiitkul för på bussen på väg till emma så börjar busschauffören plötsligt prata ur högtalarna, såhär lät det :

" Hej och välkomna ombord på bussen till häggvik från sollentuna station, jag önskar er en trevlig resa"

Sen när han stannade vid stinsen så sa han :

"Jag önskar er som går av nu en trevlig helg"

och sen när vi kom fram till slutstationen sa han nått liknande:

" Jag önskar er en trevlig helg, hoppas ni kommer tillbaka"

Dani spelade in det sista men seriöst fett kul med en busschaufför som äntligen är lite trevlig ?:)
Fast det lät lite som om han jobbade på ett flygplan hehe... :P

Jaja jag gick från emma typ vid 6 och gick o åt thaimat med familjen :)

Imorrn ska vi ju som sagt ha tjejmiddag hos elsa , men men vi hörs :)

// sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0