Glad :)

Heej människoor :D Jag är jätteglad idag, jag vet inte varför haha :)
Jag vaknade vid typ tolv sen dess har jag kollat på Sweet 16 Marathon på MTV, jag vet att man inte ska sitta inne när det e så fint väder men jag tål inte alla småkryp och björkfröna som är överallt !

I övermorgon börjar ung 08 och jag måste hinna köpa terminskort innan dess, jag tror att man kommer få dom där nya access korten men jag är inte säker, nån som köpt sitt terminskort som vet?
Aja men jag kan inte bestämma vilken färg jag ska ha isåfall hahah vad tycker ni? :)


(bild lånad från google)
Blå, röd, lila, grön eller gul ?
Jag tror jag vill ha lila eller blå det beror på hur dom ser ut i verkligheten men den blå ser iallafall finast ut på bilden haha !  :)


Förresten, vad kul att ni har börjat kommentera inläggen ! Fortsätt med det :D

Ska fortsätta kolla på dom bortskämda ungarna i sweet 16 nu :P

// SANNA

Kommentarer
Postat av: Anonym

blå eller grön skulle jag lätt valt :)

2009-08-09 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0