Godmorgon!

Jag vaknade faktiskt nio idag!
för att min lilla vovve la sitt huvud på sängkanten så hela sängen vibrerade, sen gnällde han hur mycket som hellst -.-.
Hahaha sötnosen :)

Idag är det lördag, en bra dag! Jag älskar lördagar.
igår satt jag och läste i min egna blogg www.ninaaas.blogg.se och läste inlägg jag skrev för ca 1 år sen.
mitt liv flöt på så jävla bra då, jag hade sån tur.
Och allt bara lekte, men jag vet att det kommer bli minst lika bra efter imorgon.
Imorgon är det nickelodeon dagen på grönan och då var det ett år sen jag vann dejten med ...
( det förbjudna människorna här på bloggen)

idag ska jag iaf på calle flygare..
För er som undrar vad Calle flygare är så är det en teaterskola, eller inte en skola..man får ju inte läxor & prov.
HAHA, utan det är ju liksom ett ställe dit man går och spelar teater, jag älska teater!
Har hållt på med det sen jag var liten, och dessutom känner jag så många där nu, så det är ju kul.
Och nu har dom flyttat mig till en nivå högre. Ska bli super kul!

Efter det ska jag hem igen & fixa mig till elsas tjejmiddag!
Ska också bli jättekul! Emma ta med din kaaaamera!!!!!!!!!!!!!!!!
Så ni kommer få jättemycket bilder :D

Puuuuuuss/ Nina

ps här är nåra bilder jag fixade igår på en jätterolig hemsida!
Ni ser väll att jag är med på alla bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0