Gokväll!

Hej mina vänner..
Jag har ätit en underbart god middag, yasmine åt inte med oss utan bara Doreen, men yaz kom senare..
Vi var dom första som fick se doreens "musikvideos" vet inte om jag får säga mer, så jag gör inte det för säkerhetens skull..haha! Men fyfarao vad duktig hon är!

Från sak till sak..
Imorgon är det skola, och jag vet inte vad jag ska ha på mig (!)
Ska iaf ha jeans, men det ska bli varmt hela veckan ?! jag vill ha höst nu! haha!

Jag sitter och knarkar "Obsessed" den är så BRA.
haha min syster sitter brevid mig vid den andra datorn och skrattar åt mig & säger att jag är självkär..
vadå? jag älskar bara att ta kort på mig själv! haha!
 
Over and out
/ NINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0