Gooooodmorning !

Solen är uppe , det är varmt.. och jag e tröttt.. haha vaknade för en och en halv timme sen, vid halv åtta alltså,
Skulle haffa mamma innan hon åkte till jobbet för jag hade inte fått mitt busskort än, så jag följde med henne till stationen och köpte det, jag behöverr det ju idag för det är juu ung08 :D
Vet inte riktigt vilken tid vi ska åka in men inte innan ett iallafall.
Ska bli jättekuul ju , jag har aldrig vart på ung08 eftersom vi har vart bortresta just den här veckan varje år, ajaa:)

förresten, såg att det var läsare som ville ha tävlingar, det får nina eller emma fixa... I'm out of ideas right nooooow

Asså jag har märkt att mina inlägg är rätt förvirrande, jag hoppar mellan saker hela tiden, håller ni med eller förstår ni er på dom ?




Bild från fjärdlång förra året. Jag, Dani och Elsa

Nu ska jag gå och sätta på MTV och vila i soffan , byyyeee !

// Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0