Grillkvälll nr 2

Hej alla lite dålig uppdatering från mig men aa haha har inte hunnit blogga!
Imorse träffades vi tjejer somsagt och¨redde ut saker och ting.
Sen drog jag och Sanna till badberget och sen kom Emma med sin nya cykel.
Efter badberget drog alla hem till sig och fixa sig o så, sen gick vi och handlade.

Grillkvällen va skiit rolig, men seriöst så va det roligare i onsdags, ajaj iaf när vi hade ätit klart vår mat så fanns det typ inget mer att göra, så då cyklade vi till tunnelparken och lyssnade på musik.
Jag och Emma satt och snackade gamla minnen i en gunga medans Nina Yaz och Sanna snackade om annat.

Aja här kommer blider!

 
nina och jag


Gottgottgott


Pyramid


Älskar dig Sannapyttipanna! Fulaste bilden...


Galna haha


Love you girls PC gänget HAHA


Niiiice


Jag ska fundera på om jag vill skämma ut mig eller inte..hmmm?

Puss
/Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0