HAHAHAHAHA

No life right now.... Det här stycket hittade jag på Danis förra blogg... HAHA! ( När man ska leta i inkorgen haha.... )

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Men okej..?:S var är du ?<3
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
vet inte..:P<3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
:)<3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
jaoo:P<3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
jaa..
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Chris och sofias brorsa och nån annan<3
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jaa
8. Vad vill du höra mest av allt?
im sitting in the bög.;)<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag med<3

10. Din romantiska replik?
sitter du vid datorn gati?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
vad gör du?:D<33
jag sminkar mig:P

Dom feta är dom roligaste HAHAHAH :D Och sen skrev hon efter det:

HAHAHAH, inte så kul , men heter man emma o daniella så garvar man som fan åt d här:)

Hihi / Emma

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg : D

2009-08-08 @ 23:22:46
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0