Härlig dag!

Hellu dom andra har ju redan skrivit om första skoldagen, så jag tänkte berätta vad vi har gjort nu efterskolan...
det började med att vi tjejer gick till donken, eller inte dani,emma,o sanna, men vi andra  emma madde felicia och yasmine gick till donken, käkade & snackade,sen gick vi till stinsen & träffade Mulle, drog hem till emma...hahahahah jag skjutsade emma i en kundvagn! För hon hade skavsår!
Snällt utav mig (A)
Sen var vi hos hemma, och sen åkte vi till tandläkaren med yasmine...
Okej nu kommer ni tro att jag har NOLL respekt mot handikappade, men det har jag verkligen!
Jag tycker så synd om dom och man får inte skratta åt dom helt enkelt...men jag kunde inte hålla mig!
Usch känner mig så himla taskig! Men alltså det var en handikappad i väntrummet hos tandläkaren, och så fick han värsta rycket och gormade...och vi började skratta...vi skojade bort det med att börja prata om typ " aaa shitt vad pinsamt det där var..kommer ni ihåg?" haha så får man inte göra. Men ibland kan man bara inte  hålla sig!

Nu sitter vi på bibloteket! Ska nog hem snart!
Puss/ Nina
ps...bilder från idag kmr ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0