Hej igen

Det är Nina här... hallå lever dom andra tjejerna undrar jag (?)
Ingen förutom dani har uppdaterat?
Aja jag vet vad jag ska göra ikväll om jag inte har något bättre för mig!

Ta hand om mig själv!
  •  Fixa naglarna
  • Ansiktsmask
  • Kroppsskrubb
  • Smörja in mig
  • Måla naglarna
  • Hårinpackning
Och varför inte lite morötter/gurka & dipp på det? det låter som en bra kväll haha :)
Sen ska jag somsagt boka danskurserna! Längtar så mycket efter att dansa..och så ska det bli så kul att träffa alla roliga o  gulliga tjejer igen! :)

Här är lite bilder från danslägret i början av sommaren..fan vilka minnen! vill tillbaka!
jag sitter längst ner i mitten till vänster..typ.. brevid killen.
Jag i ljusturkos kofta högst upp i mitten..höhö
Isa , lisa & jag hahahha ;O
jag i blå tröja!


Nej nu vill jag dansa! Glöm ej frågestunden...bläddra ner lite!
Puss/ nina



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din dansklass du ska börja på på Marikas??Lärare???

2009-08-17 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0