hejsan :)!

Idag har jag haft så jävla roligt i skolan hahahaha!
det hade jag igår och i för går också men idag hade jag iaf skit kul :-) jag älskar typ att gå till skolan nu för man garvar så jävla mkt mohahah.

Idag efter skolan gick jag hem till sanna, dani var också där :)
haha det var så jävla kul !! jag och dani skulle göra sannas parametrar och vi skrev typ något om en kyckling i varje hahah jag och dani GARVADE ihjäl oss typ :-)

Nu är jag hemma hos nina ska äta här hahah.
Ni ska bara se hur brun och fin nina ser ut i ansiktet och det bror endast på att hon har kastenjevatten i ansiktet !!
hahhahahah! bara skoja nina är så fin annars också:)

Jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera så mycket, men jag hinner inte riktigt :( 
 jag försöker gör mitt bäst iaf!!!

HAHAHA nu typ bär nina zogin för att hon ska ta foton med honom hahah, ser skit kul ut:)
 
Nu ska jag bomba med bilder !!
jag kan bara säga såhär jag höll på att dö utav garv nyss när jag och nina typ satte på oss hennes pappas tröja tillsammans hahahahhahahhahahahhhhahahahahahahahahhahahahahhhahhahahhaha!

peace out!/yasmine

vi har på oss ninas mammas glasögon :) 

wanna be lärare hahah
 
visst är vi snygga hihih NOT

hahah jag garvar lite dåra :P

Nina har sitt huvud i min tröja på min mage hahah det kittlades inte lite!!

jag hahahhahah nina går typ mid händerna bakom ryggen 

hahha så jävla roligt !!
 
hahah.

zogin bara står där och kollar typ haha

juste my !

Kommentarer
Postat av: karre

nämen snygging xD

2009-08-26 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0