Hejsan (:

Vad ska jag göra idag? jag har inte en aning!
Nu är danskurserna bokade, jag ska dansa fyra kurser i veckan.. och jag har lagt upp det så jag har två danser på tisdagar & två på torsdagar, så jag kommer ha tid för att plugga!

Jag tror jag bara kommer vara hemma idag, ifall inte någon trevlig person ringer mig.
Juste har jag berättat att min äldsta syrra ska flytta om en vecka? det känns jätte konstigt!
Men hon har haft det största rummet, så det ska vi göra om till TV rum sen, vi ska fixa & så där inne så ni kommer få en "före/efter" bild!

Vad ska ni göra idag?

" tryck på komentar knappen" * KLICK* 

* Skriv vad du ska göra idag*

" Skicka" 

Klart!
haha var det någon som förstog det där?!


Over and out! / nina

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska till en klippa och ha kul! :D

2009-08-23 @ 14:36:11
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0