"HELVETES REGN" HAHHAHAHAH

Asså det är helt sjukt hur mkt det regnar asså det suger !!
Juste sorry för att jag inte har bloggat på ett tag har problem med mitt jävla internet!!

Imorgon är det äntligen the voice asså ni förstår inte hur sjukt mycket jag har längtat :-) det är verkligen höjdpunkten på året för mig!
Hoppas det blir lika kul som förra året trotts att det ska regna:(

Idag var vi på ung 08 ett tag sen gick vi och åt arab mat hhah det va fett gott.
Och innan det köpte sanna en tröja och sen köpte jag ett diadem och ett skit snyggt armband, ja är helt in love:-)

Imorgon på dan ska jag försöka hinna köpa min kofta som jag också är ganska in love with hahah:-)

Nu är vi hemma oss sanna och chillar men ska nog snart dra hemmåt.

puss  och föresten börja kommentera om ni inte redan gör det såklart;)/ yasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0