Hihi tråkigt

Har tråkiiigt så jag gör den här saken

Bläddra i din inkorg och räkna till tio efter varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Vi är klara :) Är ni?<3
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Yasmine undrar hur många spett man får var?
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag sa ju att jag va upptagen:P<3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Nej de e min bror som du såg haha
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Aa sanna !:)<3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nej jag drev med er 2
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Vi möts vid stinsen
8. Vad vill du höra mest av allt?
Nörd :P
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Haha ska vi ta en promenad? :)<3
10. Din romantiska replik?
Du ee bara konstig :P
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag kommer inte på nått mer att fråga :P


Hähä ..// Sanna

Kommentarer
Postat av: Ida

jadå det ska jag göra . tack så jättemycket :D

2009-08-09 @ 23:57:22
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/
Postat av: Emma

" 7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Vi möts vid stinsen "



HAHA

2009-08-10 @ 00:25:48
URL: http://densy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0