Jag hade 200 kronor sen åt jag en McFlurry

Tjenispenis!

Nu sitter jag Emma och sanna twini, och har det skit kul! Vi gör en hemlig sak hehe NOBODY knows förutom vi moahahha! Feel the pain.
Aja seriöst Sanna får mig att garva hon ser så misslyckad ut när vi gör vår hemliga grej haha.
Blev ju somsagt ingen kväll med alla tjejerna för vi ville ju kolla på tv HAHA, men så blev det inte utan vi gör vår hemliga sak medans dom andra gör något hah.

Aja menmen nu kommer lite bilder från dagen, cp onödiga bilder men det e ju något right?


Sanna och jag twins med väskorna haha


Uppochner


Sanna och jag, och Emma nööörd i bakrunden haha<3


OMG, om 12 timmar och 13 minuter börjar skolan!!
GAAAH ÅÅÅÅNGEST!
Glöm inte vår frågestund btw

Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0