KASTANJEVATTEN!

Hej nu är vi hemma hos nina:)
vi åkte och köpt kastanjevatten för en stund sen:-)
Jag kan säga att kastanjevatten är det bästa som har hänt mig, det är så himla bra och så blir det så jämt !
Jag rekommenderar det till 100% så köpt det om ni vill vara fint bruna under vintern:) Det funkar sjukt bra på mig iaf:-)!

Idag åkte vi till rösjön det va skit kul:)!
och så slutade vi 13.00 idag så det va fett chill:)
Sen åkte jag till dani och så var vi där ett tag men sen tvingade typ dani oss att gå hem hahahhaha!
 
Nu är vi iaf hemma hos nina och vi ska snart äta middag:-) 
Jag är sjukt hungrig!!!!!

Imorgon är det första dagen i skolan, då vi ska ha lektioner det ska bli ganska kul faktiskt:)
Min första lektion är typ engelska och vi börjar 08.10!!!!!!!
 jag kommer typ och somna hahah:) 

puss !/ yasmine





Kommentarer
Postat av: Emma

du är söt :)

2009-08-24 @ 20:13:04
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/
Postat av: Emma

du är söt :)

2009-08-24 @ 20:13:14
URL: http://emmamatildaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0