Kock you down

Goddag alla vaknade för typ en timme sen. Och Emma duschar typ och Sanna e typ död hehe.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men det är ju fint väder så vi får se vad det blir :)
Ska iaf städa mitt rum innan jag drar, för det ligger kläder överallt!

Satt och läste min gamla blogg och man verkade ha det så mycket roligare då verkar det som iaf.. fast det va mycket dåligare uppdatering såklart!:)
Aja tänker börja städa, så inte hela dagen går tills jag e klar:)


Uppdaterar innan jag drar
Dani


Jag och Elsa i vintras påväg till Säälen :)


Kommentarer
Postat av: Vega

svar: Åh tack din är också fin!:)

2009-08-09 @ 13:16:44
URL: http://makeupbox.se
Postat av: elsa

hahaha shit, vilka minnen vi har daniella, hela vägen upp i bilen.. och ''men duvet, den där filmen med det blåa fodralet'' haha!<3

2009-08-09 @ 20:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0