Kommer bli sjuk..

Har så himla ont i min hals... så typiskt mig att bli sjuk just innan skolan-.-
Aja tänker inte låta mig få ännu ondare i halsen så ska köpa halstabletter o sånt imorn..

Är i mitt rum och lyssnar lite på musik.. kollade runt lite på the voice´s hemsida och dom skulle snart lägga upp bilder och filmer från konserten vocie 09.. skulle ju va lite kul att se hur det såg ut från scenen att alla i mitten och bak började springa.. fattar inte att Janet förtsatte sjunga.. men aja har kommit fram till att en artist som det står på hemsidan skulle komma inte kom hmm.. Danjah tror jag han hette.. är det bara jag som har typ glömt att han var där eller har någon mer det..
Vi har ju somsagt frågestund nu så passa på att fråga! Har varit på ett typ konstigt humör hela dagen.. och neyo´s musik får mig typ att varva ner haha.. sitter och lyssnar på hans låt "Mad" HAHAH som Sanna sjöng på svenskan.. Det var knäpp tyst för alla läste och hon och jag satt o lyssnade på den här låten på min iPod och ungefär såhär lät det..

- *mummel i början av låten*
- *refrängen* M-had ath yooou! M-had at me hnoooo i don't wanna go to beeeeed mad  at yooou....MAD AT ME!
Och det roliga va att ingen sa något och hon höll på så heeeeeela lektionen hahah..
Aja ska nog lägga mig snart e trött och så


Puss på er söta läsare!
Dani


Snna knäppis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0