Livet leker :-)

Hej idag har jag varit nere på stan och fixat lite grejer :)
Igår hittade jag bland annat en skin jacka som jag bara älskar ÄLSKAR ;)!
Som faktiskt kom från linex, det kunde man inte tro va? hahah.

Nu håller syrran på att fixa sig sen ska vi väl dra ner på stan eller något :)
Och ikväll ska vi hem till vår farmor och äta arbaiskt mat mmmmm!
HENNES MAT KNÄCKER  man typ äter upp sina fingrar hahah!!
synd att dani och sanna inte är med hahah vi älskar ju arbaisk mat haha!
Men nina och emma borde verkligen följt med så skulle ni fått smaka på äta arabisk mat haha!!!

Juste igår köpte jag ett par skit snygga örhängen och dom är bara helt försvunna jag är så jävla förbanad !
men jag får väl köp nya.

Nu ska jag dra puss! / yaz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0