Lördag?

Tjaa det är lördag idag va? gud vad jag inte håller koll på vilken dag det är på sommarlovet!

Idag ska jag iaf hämta min cykel från lagning och sen får vi väll se vad vi hittar på (!)
Vad sägs om att ni börjar kommentera inläggen från o med idag ? låter som en bra idé!

Yasmine sov ju här..och imorse vid typ fem vaknade jag och hade jätteliten plats  sova på så jag la mig på sidan, när jag vaknade senare var mitt högra öra bedövat och det gjorde sjukt ont! hahahhaha!


Här är "MIn" båt föressten, eller  våran båt.
Vi hade tänkt åka ut med den ikväll fast vi ska på födelsedagsfest typ, synd, för jag älskar verkligen att vara ute i skärgården, och nu babblar pappa om att vi ska sälja den? huh? nej tack. föralltid båt. <3 HAHAHA nörd.
oo så en bild på mig och felicia, men då gick det inte att ladda upp bilden!



Nu ska jag o yaz hitta på något, PUSS / Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0