Miiin katt !

Heeeej, jag har fått en katt :D Haha eller inte.. nej men jag har min lilla gosedjurs katt Knoppe hahahah.. ( ja han heter samma sak som ninas hund men min hette knoppe först :P ) han ser ut som en knopp det är därför :)

Idag har jag först vart i stinsen och sen i kista för vi skulle fixa comviq men dt funkade inte så vi gjorde det via telefon istället så mitt kort ska komma inom 2 veckor och om inte... då gör jag som dani och ringer o frågar varje dag tills dom skickar det haha :P



Knoopppe :D

Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

Tack för din röst innan till sommarens blogg,

NU ÄR DET FINAL MELLAN ALLA SOMMARFINALISTER!

*SÅ RÖSTA PÅ DIN FAVORIT/ER!*

// noescape :)

2009-08-23 @ 15:33:46
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0