Min hals...

Hej ungar !
Igår sov vi ju över hos Yasmine, vi började med att hyra film så vi hyrde the Unborn ( VARFÖR SKA VI ALLTID HYRA SKRÄCK FILMER?!?!) aa och sen så drog vi och köpte godis o sen gick vi till yasmine. Hos Yaz så käkade vi och sen så drog vi ut och gick på malmvägen hahahahaha !!!!! Sen så gjorde vi en sak och efter det så träffa vi Hamza och Kristoffer så vi stog med dom i typ en timme, det regnade och det va skitkallt !

Sen när vi kom hem till Yasmine igen så kollade vi på the unborn, den biten jag såg var läskig men efter typ en halvtimme så somnade jag hehe... men jag har liksom fobi för skräckfilmer, jag kan se på dom men efteråt så börjar jag tänka "shit tänk om nån kommer bakom mig när jag kollar i spegeln" osv, det var ca 2 år sen ja kollade på the ring 2 och ja måste fortfarande dra bort dushdraperiet för att va säker på att hon inte sitter där !
Nån mer som känner så ?   

Aja vi vakna vid ett och jag hade jätte ont i halsen :S Men jag skiter i det jag ska gå på the voice även om jag får feber ! (vilket jag hoppas att jag inte får)
Btw igår hade vi över 120 läsare, vart kommer alla ifrån? asså hur hitta ni vår blogg, skulle va jätte kul att veta:)

Vi hörs puss // Sanna


(sorry men det funkar inte att ladda upp bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0