Morgan pålsson :-)

Efter att vi hade ätit middag gick vi till konsum och hyrde Morgan pålsson och köpte godis.
sedan gick vi hem och kollade på filmen hahah typ andra gången jag kollar på den, den är så himla rolig me like:)!

Hur som helst ska jag sova här i natt igen hahaa jag typ bor här:P 

I övermorgon börjar ung08 längtar längtar längtar!!
ska bli så himla roligt men jag längtar ännu mer till the voice!
Jag var där förra året och det var typ min bästa kväll i hela mitt liv:-)

Märker att ni har börjat kommentera lite, det är både bra och roligt fortsätt gärna:)!!!

Jag har typ ingenting och göra och då är det här sjukt roande faktiskt haha puss/yasmine










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0