Mot yasmine !

hej läsareee!
Idag har jag, Dani, Emma och Yaz varit på ung 08 .. igen:P
Vi kom dit vid typ halv tre och vid tre mötte vi Mulle och Madde där, vi gick runt lite och så sen så börja det regna så vi drog till donken och helt plötsligt ösregnade det !!! Och juste.. vi såg en partille-johnny inne på donken, jag tog smygbild på honom haha:P

Ikväll ska jag och Dani sova hos Yasmine så jag sitter och väntar på att dani ska bli klar och komma hit.
Förlåt för ett inte så intressant inlägg men jag har lite bråttom så hinner inte ladda upp bilder :(
Vi får se om vi uppdaterar ikväll för Yasmines internet funkar inte men vi kan pröva med Danis trådlösa,

Förresten JAG?! KURD?! Jag är halv svensk halv libanes !!!!!!!!!!!!!! Och Dani är halvlibanes halv chilenare, dessutom, hon heter YASMINE inte yazmina, ville bara klargöra det, tack och hej // Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0