Näääe ;(

Nu blev jag arg ! eller jag blev arg för några timmar sen, Dani var och köpte sitt pluskort och jag va jätte taggad på att köpa ett blått access kort, men pluskorten, eller ja terminskorten överhuvudtaget är fortfarande dom gamla fula !!!!
FETT OSMART!
Dom har ju satt upp access kort läsare överallt????
 och jag som ville ha ett blått för det va så fint ;( aja får tvinga mamma att köpa ett nytt access kort i blått när hennes går ut trots att dt är meningen att man ska ladda dom (hon fick ett rött fult!)
men aja jag får mitt imorrn...

Jag och emma va iallafall hemma hos daniella och åt grillat där, sen gick vi på promenad med Stella till centrum för att köpa Ben & Jerry, vid stinsen typ så var det nåra som ba "just give me a call" till leona lewis - forgive me baby eller vad den heter haha:P

jaaaaaa ska se om jag har nån bild att bjuda på.. :P


Hihihi jag tycker det är jättekul att ta kort på flygplats gubbar från flygplanet:P

// sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0