Next time

Vi blev inte veckans blogg.. ;( attans hah. NÄSTA GÅNG DÅ JÄVLAR :)

Jag sitter här och försöker klura ut vad jag ska ha på mig på tisdag. Skolfoto hallå? Lite panik eftersom jag känner att jag inte har några tröjor fast jag har typ 2 hela lådor fulla med dom. Not goood. Men en t-shirt ska jag ha. Då har jag 1 låda kvar att gå igenom ;) hehe

Soo.. Inget speciellt har hänt idag, har kollat på 3 filmer, vad säger det om mig? latlatlat. :) F&S nästa

Ska ta och rota lite i lådan, sen ska jag sova... Tjjaaaaoooo / Emma


härlig pose va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch fy & blä

2009-08-31 @ 19:11:15
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

2009-09-05 @ 01:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0