Nu får ni höra..

Nu har jag fått lite choklad i mig så nu har jag liite energi att berätta det som hände.

Kvällen började bra, det va kul vi dansade osv, vid 10 tiden nångång så hitta vi äntligen massa folk som dansa i typ mitten av alltihop och dom bilda ring osv, skitkul tyckte vi. Så vi stog där i ca en kvart och dansade och hade kul, helt plötsligt känner jag att det luktar liksom som fyrverkerier, jag bryr mig inte särskilt mycket eftersom jag antar att nån smällt smällare eller nått liknande, så jag tar ett djupt andetag och helt plötsligt börjar det sticka i min mun, i mina ögon, i lungorna och i hela ansiktet, jag kunde inte andas och ögonen rann för att det sved så mycket, tusen tankar flög igenom mitt huvud och innan jag visste ordet av det så stog jag helt ensam och kolla runtomkring mig, det var KAOS!
Det jag tänkte då var "SHIT EN BOMB" så jag får panik, jag kan fortfarande inte andas och det svider i hela munnen ner i halsen och i lungorna och mina ögon rann och jag ansträngde mig för att se! Jag springer därifrån och får syn på emma så jag rycker tag i henne, sen ser vi yasmine så vi springer och tar tag i henne också, det var många som blev nertrampade och svimmade, jag kände i flera ögonblick att jag klarar inte dt hära nu är det slut,  men vi kom fram till info tältet och där kunde man andas, vi hade inte hittat linda eller dani så vi får panik, men tur att vi alla tänker samma sak, först ser vi linda och sen ser vi dani ! Vilken lättnad det var säger jag bara !

Vid infotältet får vi reda på att det va tårgas som hade utlösts precis bakom oss och sen får vi ännu mer panik när m säger "ni måste springa härifrån fort ! dom kommer tända mer tårgas bomber!" så vi springer bort till Fridays där vi möter nina och bianca, vi ringer våra päron sen tar vi en taxi hem.
Jag undrar vad Janet Leon som stog på scenen tänkte när alla helt plötsligt skingrades åt två håll i ett försök att ta sig därifrån så fort som möjligt!

Det jag berättar kanske hände under 5-10min så det gick fort och det var väldigt svårt att uppfatta det som hände ! Många kanske tycker vi överdriver situationen men ni som inte andats in och fått tårgas på er kan verkligen inte föreställa er smärtan ! Man får panik för att det gör så ont och man inte kan andas..
Det jag blir mest irriterad över är personer som alltid ska förstöra för andra ! Ush säger jag bara !

Aja godnatt // Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad hemskt det låter

2009-08-16 @ 11:08:41
URL: http://saraabs.blogg.se/
Postat av: Jonna

Shit Man blir ju rädd bara man läser de!! Tur att det inte va så farlit!!

2009-08-16 @ 13:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0