Packat och klart!

Såådär ja! Nu är dans kläderna till imorgon bestämda och nästan nerpackade!
Ska åka direkt från skolan till dansen imorgon, så måste ha med mig något att äta + dansgrejerna.. :)

Hahahha min syster skrattar skiten ur sig nu...jag försöker vara lite rolig och gömma mig på varje bild..men jag hann inte riktigt...HAHAHAHAH... geeeeeeeeeeeek.


HAHAHA.. aja nu har jag visat en av mina barnsliga sidor...höhö!
Visst är jag grym som typ har bilder till varje inlägg?! :) 
huhuhuhuhu...nej nu är det dags för att borsta gaddarna & sen blir det MTV och dreggla på kudden..

nu ska jag uppdatera på www.ninaaas.blogg.se , om ämnet som är förbjudet här!

/ Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0