Panicattack

Nu har ni hört 2 olika historier från The Voice, min var ganska lik deras, förutom att jag först råkade ramla över en tjej och sen sprang jag och Sanna efter Yasmine. När vi stog vid Info-tältet kom paniken och jag grät som jag typ aldrig förut gråtit, hade verkligen ingen aning om var Dani och Linda var. Var så jäkla rädd. Trodde dom blivit nedtrampade eller typ att dom hade svimmat. HEMSKT!
Men det är många som inte vet när tårgasen kom, men jag har kollat på min mobil när jag ringde Dani & Linda och jag ringde dom 22.17, och det var kanske bara 3-4 minuter efter allt.

När jag sen ringde min mamma och försökte få lite medkänsla  fick jag inte det, fick bara massa rop om var jag var, så jag orkade inte förklara. i taxin hann jag lugna ner mig lite :p Sanna började asgarva när jag för 10:de gången sa: "Jag sitter i TAXIN mamma!!!!!" Hah ;)

Nu ska vi dra, hoppas ni pallar läsa allt det... Skönt att skriva av sig :) Hörs senare / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0