PC

Tjena!

Vaknade för typ en timme sen och min hals e mycket bättre!

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men jag måste köpa lite gjrejer väska,kläder,svampbob pennskrin(?), och massa andra saker:)
Kanske inte fixar allt idag men imorn typ:P
Det är bara idag och imorn kvar på sommarlovet..ångest asså! Men ska faktiskt bli skönt att träffa alla igen hehe.
Ska tvätta håret och fixa mig lite sen ska jag ringa mitt PC gäng och så hittar vi nog på något!

Hörs om en timma typ, glöm inte att vi har frågestund! Scrolla ner lite och passa på att fråga vadsomhälst;)
Dani'


Kommentarer
Postat av: Daniel

Sv: Tack så mycket! =) Trevlig blogg ni har! =)

2009-08-17 @ 14:55:03
URL: http://danielkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0