Peeeeeeeeeeeeeeetter<3

Hej godmorgon, jag är duktig! Vaknade kl. halv tio!

Ni vill inte höra hur min morgon började -.- Jag hade ställt min mobil på alarm kl.09.00 men sen när jag vaknade halv tio undrade jag vrf det inte gått, och vart mobilen var....så jag  skakar på täcket...så mobilen flyger bak bakom sängen -.- härlig morgon huh? var tvungen att dra ut hela sängen... -.-

Men nu är jag vaken och glad! Yaz smsade mig, och nu ska jag göra mig i ordning och sen möta henne o hennes underbara tjockis vovve Peeetteroooni...haha yasmine hatar att ta hand om honom..
och när hon tar hand om honom och pratar med mig i telefon låter det ungefär såhär..

Yasmine: heej nina...NEJ PETTER INTE DEN!!....har du ett ...NEEEJ HUNDJÄVEL! sele som jag kan låna för petter stryper sig själv i sitt halsband? PEEEETTER INTE VÅR MATTAAAAAAAAAAAAAA!

HAHHAHAHA aja det låter så sjukt :P

Puss / Nina

här är min  vovve igår kvälll...man kanske inte ser så bra...men han låg upp o ner..
som vanligt.haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0