Rädda mig

Ååååh herreguuuuuuud!

Låg på min säng med laptopen, min balkong va öppen för att det e så jävla varmt så ba hör jag något som prasslar, så tänder jag lampan och kollar mot väggen bredvid sängen, och vad ser jag? Joo en jävla massa äckliga kryp typ..ASSÅ JAG DÖR. Det är fan det värsta jag vet, så jag typ stängde balkongen och satte mig på golvet för att fundera hur jag kunde få bort de äckliga sakerna utan att det ramlade på min säng, sen flög dom till nästa vägg och mötte döden.
Usch, asså jag klarar verkligen inte av sånt där.. Speciellt inte små grejer som typ myror och sånt... blääääää..

Aja fredagskvällen blev riktig chillkväll, kollade på "Rosa Pantern 1" med familjen och typ dog av garv. Älskar när han säger:
- Danburgher
- No hamburger
- Daaaaaaambughres
- NOOOO hamburger!

Har inget att göra nu... inget kul på tv, inget roligt folk man kan snacka med.. kommer nog lägga mig rätt så tidigt idag, om en timme max antar jag.
Jaaaajaa
Sovgott!

Dani


"WHO CARES?!" Äkta Dani mening hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0