Rolig kväll haha!

Okej dethär har varit en väldigt rolig kväll, jag har varit på värsta knas humöret & vi har garvat heela kvällen, träffade elsa & muzze typ fyra gånger på olika ställen? SJUKT.

Och jag dansade,tappade saker & snackade som en blatte på malmvägen... " Vääänta jaao!" med min lila mjukis dress på mig..hm..snyggt nina!

Vi var också hemma hos emma & såg på house bunny..rolig film! Sen gick vi en promenix och letade efter "Knoppe" ......hahahha min svarta rotvajler...( JA JAG DRIVER MED STAVNINGEN) han hadde sprungit bort...hahhahahahahah!

Ikväll har jag.....
Missat en buss (x)
Gått i spöregn (x)
Kännt på grönt hår i en grön bil (x)
Skrikit " KLOCKAN ÄR 44!!!!!!!!!!!!!!!! "  på malmvägen (x)
Träffat två personer fyra gånger på olika platser (x)
Sagt " dom kommer våldta oss" till några som hörde att jag sa det. (x)
Ätit godis (x)
Visat mig i livecam(x)
Gått mycket (x)
Sprungit som en galning med min lila mjukisdress för att hinna med bussen till emma (x)
Skämt ut mig på bussen (x)
Letat efter Knoppe(x)
Ljugit för en person ...hahahhaha! (x)
Skrattat (X)

Och en massa mer! hahhahahahahhahahaha!
Galen & sjuk kväll,  mer sånt tack!
Imorgon ska jag typ shoppa med mamma om hon är frisk! Har hittat en as snygg skinnjacka på H&M och snygga jeans och en massa grejer! ;)
Puss  / nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0