saknat mig?

hej underbara kära fantastiska GIGANTISKA läsare.

Ja nu ska ja komma på en bra bort förklaring varför ja inte bloggat...nej då!

Jag har nämligen varit på dansen heeeeeela eftermiddagen/kvällen, och shitt vad jag är kär i dans.

Först var det ragga/street 16.30 - 17.30 , det var ganska kul! men funderar på att ändra detdär lite...aja skit i det!
Sen var det paus för mig, emma o bella skulle hem men vi satt och garvade åt äpplen..

 " DET HÄR ÄR FÖR FAN ETT ÄPPLE" -emma
" neeeeej" - jag & bella
"joo, ursäkta visst är dethär ett äpple?!!" -emma
" ee aaa, eller nej det är plommon, eller nej! det är äpple!" - nåra dans killar
"JAG SA JU DET" - emma
"Men kan man äta det?!" - jag
" ja såklart du kan äta det, äpple är äpple vafan! hahah" -en dans kille

" åå fan vad jag vill ha AFRO hår!!" - jag

* mario kollar konstigt på mig o asg..* 

VI gap skrattar HAHAHHAHA...

Iaf, sen stack emma & bella..jag gick och åt & sen gick jag tillbaka till dansen, dax för dancehall.

Jag har sean banan som lärare, och jag måste säga..

DET ROLIGASTE JAG GJORT I HEEEELA MITT LIV!!!!!!!!!

Man skrattar lika mycket som man dansar!!!!

" ROOOOMPAAAAH" 
" JAG SVÄR IBLAND JAG KAN VA HIIIIIITTLEEEEER"
" DOM SOM INTE KÄMPAR  & SÄTTER SIG NER, DÅ JÄVLAR, ASSO DERAS MAMMA HAR MUSTASCH"

hahahahahhahahaha, aja man måste nog höra honom säga det för att fatta hur kul det är!
iaf , dancehall i mitt hjärta!
Så jävla kul, jag skulle vilja dansa dancehall dag & natt ut o in..
dans dans dans, vad vore jag utan dans?!

Aja nog om dans!
Nu sitter jag nyduchad & känner mig som en ny människa!
Dags för att smörja in sig & sen blir det sängen!

/ nina

jag bjuder på denhär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0