Sämsta kvällen

Okejokejokej var ska jag börja..
Det var skit kul i början vi dansade och skrattade och det började regna men det skret vi i och förtsatte dansa..Nina och Bianca hade typ gått ifrån oss så vi va inte med dom. Det var bara jag Sanna Yaz Emma och Linda..

Plötsligt ser vi att det har blidats en stor ring och såklart vill vi också va med och dansa (Precis när Janet började sjunga). Vi stog och garvade och dansa tills jag märker att alla börjar puttas.. Fattar inte vad som hände men sen började jag känna att det sved i min hals näsan och ögonen.. fick panik och trodde att det var en bomb eller något och sprang iväg! Sen kom jag på att Emma och dom var kvar så jag sprang tillbaks och då var dom borta. Allt var avspärrat runt om scenen  och ända settet att ta sig ut var att gå bak och det var omöjligt, så jag sprang åt sidan och började känna mig yr och att jag inte kunde andas,sen såg jag en tjej som blev nertampad och då började jag typ hyperventilera för att jag trodde att något hade hänt mina kompisar..och då trodde jag att jag typ skulle dö så det blev bara värre. och då fick jag bara mer gas i halsen, då flyttade en tjej på en buske och någon typ hjälpte mig över och där var luften ren.. Lutade mig mot ett träd och höll på att svimma men jag började andas normalt igen och då blev det bättre, frågade en tjej vad som hade hänt och dom sa att någon kastat tårgas...
Sen gick jag till informationstältet för att hitta mina kompisar och där hoppade Elsa på mig, alla hade hittat varandra förutom jag..iaf sen kom tårarna, seriöst jag tror alldrig jag har varit så rädd i mitt liv... Sen kom muzze och bah:
Spring härifrån snabbt! Dom kommer kasta mer tårgas!
Så vi sprang och träffade Nina och Bianca..alla grät som fan och jag kunde inte andas...
Tog iaf en taxi hem med Sanna Emma och Linda och Yaz Nina och Bianca åkte bil hem..
Känns bra att vara hemma..men har ont i halsen fortfarande..
Fattar inte hur något jag har sett fram emot hela sommaren kunde bli så jävla hemskt..

Aja måste typ lungna ner mig...
Dani

Kommentarer
Postat av: Amanda Minas

guud va hemskt det här visste jag verkligen inte

jag va där men allt var bra med mig..

2009-08-16 @ 21:19:09
URL: http://www.musicismyylife.devote.se
Postat av: s

aahh baby :/ <3

de kastade dock aldrig mer tårgasbomber, det var bara en.



tänkte på dig när det hände MAMMA, hahah

just för att vi inte hade sett varann den kvällen ;(

aja bra att allt är okej med dig :) <3

2009-08-17 @ 10:25:54
URL: http://philipsofia.blogg.se/
Postat av: s

hur i helvete blev det där fet text?!! :O

aja, skrev iaf ->*

2009-08-17 @ 10:29:08
URL: http://philipsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0