shoppat!

Hej sötnosar! Nu är jag hemma efter lite shopping med mamma!
Har shoppat MASSOR. Tror nog att jag aldrig varit såhär nöjd, jag älskar allt!
Har en massa nya tunikor i mysiga färger, koftor, tröjor, dans t-shirts, och en favorit tunika, med silvriga " nitar " på, och dragkedja på ryggen, så sjukt snygg! Hann dessutom köpa en träningsbag, svart converse..såhär ser den ut!

Bilder på allt kommer ikväll... tänkte att jag ska sätta på mig alla kläder & ta kort med webbcammen, istället för att ta kort på kläderna bara, ;) smart va?

Måste bara säga att jag har väääääärldens bästa mamma jag älskar dig mest i världen!<3
 Nu ska vi på fotbollsmatch! Puss & kärlek / Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0