Skäm ut dig mer HAHA

Hejsan BLÖGGEN
Idag har jag inte skämt ut mig lite typ :p HAHA först gick jag runt vid Marikas och frågade om ett äppelträd verkligen var ett äppelträd ( Dom har ett träd utanför som ser ut som ett plommonträd men faktiskt är ett äppelträd) Försökte övertyga Bella & Nina men dom garva bara... Tills en kille faktiskt smakade på ett äpple, då höll dom tyst :p

Sen nu när jag och Dani varit vid F&S, näR vi stog och snackade med våra cyklar.. Då fastnade mitt skosnöre i pedalen och det enda jag hann göra var att skrika DANI!!!!! Och sen ramlade jag åt sidan HAHAHHA Skit kul i efterhand hahaha.. Sen låg jag där på vägen och asgarva hahahah....

Jaså, nu ska man alltså börja träna på riktigt... Hur ska detta gååååå?! :o Vi orkade inte ens gå på spinning typ 6 gånger haha...


Ska ta en snabb dusch och sen sova :D Skönt att lägag sig tidigt faktiskt... :p Höres imorrn / Emma


P.S DET LUKTAR KRÄFTA I HELA HUSET!!!!!!!!!!! BLÄÄÄÄÄÄ


Nina äter ett äpple? :p

Vi lekte lite Twilight / Om jag kunde drömma ;)

Bella tog kort på en hund hahah

HAHHAHAHAHAHA KOLLADE INLÄGGET NYSS AHAHAHHA " När jag och Dani stog och snackade med våra cyklar" Alltså, vi snackade när vi satt på våra cyklar ahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0